Klik Sini

Friday, January 13, 2012

❤❀ yeayyyyyyyyy esok hari sabtu........... ❀ ❤

Salam semua..

Entry kali ini sebenarnya cerita dari sabtu minggu lepas iaitu pada tarikh 07/01/2012..Nadh belajar kursus  Sijil kemahiran Malaysia dalam jurusan kesetiausahaan dan pengurusan perniagaan..Nak tambah ilmu, pengalaman dan kemahiran menaip..Kelas setiap hari sabtu selama 6 bulan untuk satu semester dari 09.45 pagi hingga 03.45 petang..





Pada hari sabtu tersebut 07/01/2012..Nadh mendaftarkan Nama bagi sessi pengajian kuliah pertama yang merupakan hari suai kenal antara pelajar dan lecturer..Antara yang Nadh perlukan semasa mendaftar ialah:
* 1 salinan IC
*2 Gambar saiz passport
*Yuran bulan pertama RM 250
*T-shirt dan kad pelajar RM 50
Total bayaran RM 300 + deposit pendaftaran tempoh hari RM 100 = RM 400
Balance ade lagi dalam RM 1800 untuk satu sem.



Masa tue berkenalan dengan Seha, Farah dan Mel, ktorg Jd Bestieeeee classmate ,tukar - tukar no.fon, lunch sesama, cerita kisah masing - masing dan yang paling jauh datang ialah Seha..datang dari seremban...Jumlah pelajar dalam class ada 23 pelajar, 3 daripadanya pelajar lelaki :))

Esok Sabtu, So ade class.. dan juga merupakan kuliah pertama yang ada "Nota"..Study Smart...huuu x sabar kot....nak jumpe kawan - kawan belajar  n yang utama nak shoppinggggggggggggggggggggg....hihihiihihi... (Sebab tadi baru gaji masuk..agak lambat kali ni,emmm tapi syukur Alhamdulillah )

❤❀
❀ ❤

No comments:

Post a Comment